Matrac garancia - matrac.hu

Mi bízunk termékünk minőségében és hogy Ön mindig örömmel fogja használni, de ha mégis bármilyen problémája van, várjuk hívását a +3670-930-4044-es ügyfélszolgálati telefonszámon vagy a reklamacio@matrac.hu e-mail címen   (H-P 10-16h-ig).

A SZERZŐDÉSES JÓTÁLLÁSRA VONATKOZÓ TUDNIVALÓK:

Az Alphabed Kft. a vásárló felé közvetlen jótállást vállal azért, hogy az általa vásárolt matrac, ágy, ágyrács, bútor vagy elektronikai eszközök és azok tartozékai (továbbiakban: a "Termék") a vásárlás dátumától számított az alább megjelölt határidőig jótállást vállal. A jótállásra vonatkozó jogokat és kötelezettségeket a 117/1991(X.10) kormányrendelet szerint vesszük figyelembe. Amennyiben a termék a rendeltetésszerű használat ellenére meghibásodik, jótállási kötelezettségünket a termék cseréjével végezzük. A garancia normál igénybevételnél, 10% maradó alakváltozásnál nagyobb érték esetén érvényes, ennél kisebb elváltozás az anyagok természetes tulajdonságaiból adódik, a termék használati értékét, a matrac komfortját,az alvás minőségét nem befolyásolja.

A garancia időtartama lehet: 

  • NOVETEX BIOMATRAC Esetén:
    • Teljes körű garancia: 1 év - Belső szerkezetre: arányosított 20 év
    • A garancia, a gyártás időpontjától számítva az első 5 évben a termék értékének 100%-ában a gyártót terheli, mely minden esetben a termék javítását vagy javíthatatlansága esetén a termék cseréjét foglalja magában. Az 5. év után a termék javítása és cseréje 75%-ban és a 6. évtől évenként 5%-kal csökkentett értékében terheli a gyártót. Ebből fakadóan a garanciális javítás azon értéke, mely már nem a gyártó részét képezi, a vásárlóra terhelődik. Abban az esetben ha a vásárló ezt a költséget nem vállalja és ezért a javítástól eláll, úgy további felelősséget és garanciát a gyártó nem vállal erre.
  • NOVETEX BIÓ-KÓKUSZ (STANDARD) GYERMEK ÉS IFJÚSÁGI MATRACOK Esetén:
    • Teljes körű garancia: 1 év - Belső szerkezetre: arányosított 2 év
    • A garancia, a gyártás időpontjától számítva a 1 évig a termék értékének 100%-ában a gyártót terheli, mely minden esetben a termék javítását vagy javíthatatlansága esetén a termék cseréjét foglalja magában. A 2. évben a matrac szerkezetére vonatkozik a garancia. A 2. év után a termék javítása a vásárlóra terhelődik. Abban az esetben ha a vásárló ezt a költséget nem vállalja és ezért a javítástól eláll, úgy további felelősséget és garanciát a gyártó nem vállal erre.
  • EGYÉB NOVETEX MATRACOK (MEMORY, VÁKUUM, RUGÓS) Esetén:
    • Teljes körű garancia: 1 év - Belső szerkezetre arányosított 5 év
    • A garancia, a gyártás időpontjától számítva az első évben a termék értékének 100%-ában a gyártót terheli, mely minden esetben a termék javítását vagy javíthatatlansága esetén a termék cseréjét foglalja magában. Az 1. év után a termék javítása és cseréje 75%-ban és a 2. évtől évenként 5%-kal csökkentett értékében terheli a gyártót. Ebből fakadóan a garanciális javítás azon értéke, mely már nem a gyártó részét képezi, a vásárlóra terhelődik. Abban az esetben ha a vásárló ezt a költséget nem vállalja és ezért a javítástól eláll, úgy további felelősséget és garanciát a gyártó nem vállal erre.
  • Ágyrácsok
  • BÚTOROK ESETÉN - 12 hónap
  • Elektronikai termékek esetén

a) A jótállási jegyről:

  • Ön a jótállási igényét a vásárolt termékhez mellékelt jótállási jeggyel, példányával érvényesítheti, ezért kérjük, hogy gondosan őrizze meg.
  • Elveszett jótállási jegyet nem áll módunkban pótolni.

A jótállási jegyen történő bármilyen, utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.


b) A jótállási és javítási határidőről:

  • A jótállási időtartam a vásárlás napjával kezdődik. 
  • A vásárló az észlelt hibát cégünk felé a legrövidebb időn belül köteles jelezni (telefonon vagy e-mailen), amennyiben ezt elmulasztja, az ebből adódó károk a vevőt terhelik.

c) A javításról:

  • A meghibásodott termék javítását szakszerviz végzi. A szakszerviz a javítás határidejéről a törvényben foglaltak szerint köteles eljárni. A javítás időtartamára, a keletkezett kár mértékében tudunk pontos tájékoztatást adni. A javítás következtében a termék értéke, használhatósága az azonos ideig rendeltetésszerűen használt termékekhez képest nem csökkenhet.
  • Ha a javítás során kiderül, hogy a bejelentett hiba nem gyártói eredetű (helytelen használat), úgy cégünk fenntartja a jogot magának, hogy a mindenkori rezsióradíjat számítsa fel.
  • Javításhoz általában kompletten kell a terméket szervizbe behozni (Eredeti huzatában, cégünkkel történő előzetes egyeztetés alapján ettől el lehet térni).


d) A javítás helyéről:

  • A meghibásodott terméket Budapest területén személyesen leadhatja szervizpontunkon mely a 1091 Budapest, Üllői út 95. szám alatt találtható. A szervizpont ügyfélfogadási ideje H-P 10-16h-ig. Országosan vásárolt termékeket csomagként tudunk átvenni! Az országosan küldött készülékeket kérjük a 1091 Budapest, Üllői út 95. szervizpontunk címére eljuttatni. Garanciális ügyintézéssel a +3670-930-4044-es telefonszámon vagy  a reklamacio@matrac.hu H-P 10-16h-ig, kollegánk készséggel áll rendelkezésére! Kérjük minden esetben egyeztessen kollegánkkal! A futárszolgálattal illetve postával érkezett terméket abban az esetben vesszük át, ha a csomagolás sérülésmentes. A termék oda- visszaszállításáról a vásárlónak kell gondoskodni. A futárszolgálat illetve postai költségek minden esetben a vásárlót terhelik utánvétes csomagot, nem veszünk át!
  • Reklamáció esetén a matracot csak fóliába becsomagolva vesszük át. A szennyeződött huzatot kérjük otthon lehúzni, és csak a belső szerkezetet szíveskedjenek (csomagolva) javításra visszahozni.

 

MIRE NEM VONATKOZIK A JÓTÁLLÁS:

  • Ha a terméken vevő vagy idegen személy átalakítást, javítást végzett.
  • Ha a jótállás ideje lejárt.
  • Ha a vevő nem rendelkezik érvényes jótállási jeggyel, vagy számlával, vagy nyugtával.
  • A jótállás felelősség nem áll fenn, ha az eladó vagy a gyártó bizonyítja, hogy a hiba nem rendeltetésszerű használat, átalakítás, szakszerűtlen kezelés pl szakszerűtlen tisztítás, helytelen tárolás elemi kár költözés során sérülés, vagy egyéb a vásárlás után keletkezett okból következett be.
  • Nem áll fenn a jótállási felelősség a termékhez átadott használati kezelési útmutatóban foglaltak be nem tartása esetén, az abban leírtaktól való eltérés esetén. Az ilyen okból bekövetkezett hiba esetén a javítás költsége a fogyasztót terheli.
  • Nem vonatkozik jótállás, azokra a hibákra, amelyekre a vásárló árengedményt kapott.
  • Matracok:
    • ​A garancia nem terjed ki:
      • ha szállítás közben és használatkor a terméket félbehajtották vagy megtörték és ez maradandó károkat okozott.
      • tartós napsugárzás és/vagy sugárzó hő hatása miatt született elvátozásra (csökkent rugalmasság, erős gumi illat)
      • páralecsapódás illetve a matrac nem megfelelő szellőzése miatt a matrac alján kialakult penészes, gombás károsodásra. 
  • Bútorok; Ágyrácsok:
    • A garancia nem terjed ki:
      • Helytelen páratartalom miatti károsodás esetére.
      • Szállításból és szerelésből adódó hibák esetére (amennyiben nem kollégánk végzi a munkálatokat).
      • Helytelen tisztítás és nem megfelelő tisztítószerek alkalmazásából eredő hibák esetére.
      • Bemutató (minta) darab vásárlásakor a vevő olyan hibákért nem emelhet utólagosan kifogást, mely már a megtekintéskor, ill. a termék átvátelekor is tapasztalható volt és azt írásban rögzítették.